Bedrijfsgegevens

Cadeauplanten.nl
Speldenmakerstraat 12
8043 CG Zwolle

Kamer van Koophandel
32133606

E-mailadres

info@cadeauplanten.nl

Gegarandeerd antwoord binnen
1 werkdag!

Whatsapp +31 6 307 62 155

Verstuur gemakkelijk foto’s of bijlages via Whatsapp. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Volg de stappen op het scherm, komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op. Vanuit het buitenland kan besteld worden maar er moet wel worden bezorgd in Nederland of België. Neem contact met ons op als u buiten Nederland of België wil versturen. Wij kunnen ook aan ander landen leveren maar hier zijn andere kosten aan verbonden.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare betaalmethoden. U kunt er ook voor kiezen om via Klarna achteraf te betalen. Zakelijk kan het ook op basis van een factuur welke achteraf word verstuurd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Omdat we uw bestelling zo snel mogelijk willen verwerken is het niet altijd meer mogelijk om uw bestelling te annuleren of te wijzigen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bijvoorkeur via Whatsapp op +31 (0) 6 307 62 155 of klik hier om direct een Whatsapp gesprek te openen.

Wat zijn de levertijden voor bestellingen?

De levertijden verschillen per product. Besteld voor 12:00 kunnen we vaak deze dezelfde dag nog verzenden en wordt het pakket doorgaans een dag later bezorgd. De levertijden zijn vermeld in werkdagen.

Kan ik een specifieke leverdatum kiezen?

Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Wel kunnen we soms uw bestelling iets langer vasthouden zodat deze later word verzonden.

Wat moet ik doen als mijn plant beschadigd aankomt?

Het kan natuurlijk voor komen dat uw product beschadigd aankomt. Allereerst onze excuses en we gaan er samen voor zorgen dat het in orde komt. Stuur ons een foto van het product hoe deze is aangekomen en we verzenden zo snel mogelijk een nieuwe!

Kan ik een plant retourneren als ik niet tevreden ben?

Het is niet zomaar mogelijk om een plant retour te sturen. Als u niet tevreden bent neem dan contact met ons op. Samen gaan we kijken naar een geschikte oplossing. De planten kunnen niet zomaar retour omdat het versturen van een plant een intensief traject is. Tweemaal verzenden van een plant komt de plant meestal niet ten goede en dat is zonde.

Kan ik mijn plant ruilen voor een andere?

Als er een defect is aan uw plant dan zullen we deze voor u omruilen. In alle andere gevallen is het lastig om de plant retour te nemen. Neem contact op met uw vraag en dan proberen we er samen uit te komen.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?

Vervelend dat u een verkeerd product heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en maak alvast een foto. Graag zien we uw foto tegemoet via Whatsapp of e-mail.

Zijn alle producten op voorraad?

Als deze op de website staan dan zijn deze op voorraad. De planten zullen worden verstuurd binnen het gestelde levertermijn.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee dit hoeft niet, via e-mail word u op de hoogte gehouden van uw bestelling.